7 April

Nu blev de ännu en fin dag :p alltid skönt och få vara i solen :) Får hoppas det blir lika fint väder imorgon också :)
Idag så har man som vanligt varit på rövpundar praktiken och haft de fördärvat tråkigt, men de är ju ingenting nytt att man har de där borta ändå.. Haha, som sagt det är ju snart slut som jag har sagt jag vet inte hur många ggr . Men är iaf väldigt glad över att de snart är slut :p Det är bara 2 dagar kvar :) alltid gött ;p

Så har blivit smittat av sin älskade pojkvän ;p men de har jag & barnen på praktiken som smittade honom först :p Men konstigt nog när jag hade varit ute på rast med ungarna & sen på lunchrasten då hade början till förkylning och halsont försvunnit xD Alltså det är bra konstigt xD Men det var ju bra att de försvann ;D hehe.. tyckte de va lite mysko faktiskt. men bra att de är borta :p Gött dä iaf, skulle bli galen om de kom tillbaka !! . haha
Om de inte blir försent så ska man ut och gå med sofia sen :p får väl se när hon kommer hem ;p annars får jag väl gå själv. Det är ju inte så kul menmen.. har iaf bestämmt mig att jag vill gå ner i vikt !! tänker inte bli nån jävla bomb ! aldrig i livet att jag tänker !!

Ikväll är det Unga mödrar, Sjukhuset & Andra Avenyn :) Så då sitter man bänkad framför tvn :p hehe..
Som vanligt då kanske man ska uttrycka sig ;p hehe..

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3
Saknar dig <3<3<3<3
Men på torsdag träffas vi igen :)<3<3<3<3<3
Ska bli mysigt ;)<3<3<3

Hare bra // Swampeen


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: