8 April

Idag så är de en dag med skit väder , usch de är så tråkigt när de kommer regn. Men fördelen är att snön försvinner fortare och de blir vår fortare :) Sen är de inte långt kvar tills de blir sommar heller :) ännu bättre ;p
På praktiken så vare bra drygt, man kom dit skit trött & hände sig lite smått död :/ Kanske inte de roligaste.. Men sen när man hade fått käka sin frukt & grejs så vart man lite piggare. Sen så blev man ännu tröttare när man skulle äta med barnen.. Så de går upp & ner med och vara trött & lite piggare. Vet inte riktigt va de är för nånting, kan säkert vara att jag är påväg att bli sjuk :/ Usch jag vill inte bli sjuk. För igår var man verkligen död & då skojar jag inte, sen var jag väldigt trött så när jag satt mig ner så var jag påväg och somna flera ggr. Så gick man ner & duschade då blev de inte lika farligt längre, men de var bra gött & söva när man väl skulle göra de :p Imorse var man bra seg också, ville verkligen inte gå upp ur sängen.
Så när man skulle cykla hem ifrån praktiken så hade börjat regnat :s inte de skoj de, så man var lagom blöt när man kom hem. Så fick byta brallor till mysbrallorna ;d så gosigit så ;p

Imorgon är det SISTA DAGEN på den tråkiga praktiken !! JIPPIIEE.. De ska bli så skönt & få ta de lugnt under lovet :) Så jag kommer böna & be för att jag ska få sluta tidigare när de är sista dagen :) Men man ska väl inte hoppas för mycket egentligen för att handledaren har lyckats hålla mig kvar till 3 näst intill varje dag som jag har varit där. Men kan ju alltid hoppas på de bästa att man slipper vara kvar till kl 3 :) Menmen.. får väl se :p
Så om jag är mycket piggare imorgon & känner att jag orkar och så ska man till lilla älskling i filipstad ;) Då blir det att ta 16:15 bussen till filipstad :p Så tänker jag bryta lite mot min lilla godislag som jag har bestämt mig för att ha, men nu när de snart är påsk & allting så tänker jag köpa lite godis, eller om jag kanske bara köper lite frukt istället :) Mycket nyttigare & dessutom bra för tänderna :)
Så får väl se hur detta blir ;p hehe.. får väl se hur länge man är där för att på söndag så ska man vara hemma & käka snuskig påskmat som jag absolut inte vill. Menmen.. har man blivit tvungen så ja xD Får väl lov & sitt där som ett fån kanske xD Ja vet inte :p haha..
Sen så fyller lillbrorsan 15år också;p ojoj stor grabb xD hahaa.. pippmyndig & allting ;D hehe..

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3
Hoppas hoppas att jag orkar komma till dig älskling :)<3<3<3
Längtar efter att få träffa dig :)<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: