9 April

Idag så har man gjort sin sista dag på praktiken :) väldigt gött måste jag säga :) Men fick vara där till kl 15:00 ändå :/ kanske inte världens roligaste kanske. Menmen, barnen slutade då också :p Så när man hade klätt på sig ytterkläderna & skulle bege sig iväg till cykeln så blev man kramad av bra många barn :p Mysigt, de sa att de kommer sakna mig osv. Sen fick jag en present av en i klassen & sen en massa påskägg :p (dock inte med godis i) hehe.. Presenten fick man för att jag fyllde år förra terminen jag var där ;p Men jag sa till den som gav mig de att den inte behövde, men tyckte tydligen att jag skulle få de ändå :p Så de var väl bara tacka & bocka ;) hehe..
När man väl kom hem så var klockan tjugo över 3 och först fick man ett telefonsamtal sen fick man skynda sig och duscha & blåsa håret så de skulle bli torrt.. Sen va klockan 10 i 4 när man var klar, sen fick man börja leta på en väska & lägga grejer i för man skulle hem till lilla älskling & hälsa på ;)<3 alltid lika mysigt. Så när man väl hade packat klart så var väl klockan fem över 4 eller något sånt, så man fick skynda sig till bussen så man hann med den :p Och de gjorde man som tur var ;) hehe..

Så nu är man hos älskling och bloggar :) Medans han fixar med maten, som man var med och hjälpte till :) Duktig man känner sig då :) hehe..

Igår så vann Färjestad med 3-2 mot HV71 i hockey. Vilket innebar SM-GULD till färjestad !! :) Så de blev årets Svenska Mästare ! Gud så gött att de äntligen slog HV71 :D Visste redan från början att Färjestad skulle vinna :) Såklart så gjorde om de ! Då var man verkligen glad :) Så man hoppade och skrek typ xD haha, kanske lite och överdriva vad vet jag xD :p hehe.. men huvudsaken var ju att man blev glad :)

Jag älskar dig min underbara älskling <3<3<3<3<3<3
Ska bli väldigt mysigt att ligga bredvid dig inatt faktiskt :)<3<3<3<3
Alltid mysigare när man är 2 st :)

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: