1 Augusti

Idag är det ny månad och då innebär de nya möjligheter ;p hehe.. får väl hoppas de stämmer då..
Vädret idag är soligt ;d de gillar man.. får hoppas de blir flera dagar med sol för jag är så trött på all regn som kommer hela tiden.
För övrigt idag får man väl se vad som händer, vet inte riktigt vad jag vill göra heller så de är ju bra lr inte ja vet inte xD

Sen angående mobiltelefonerna som jag har till salu dom är fortfarande till salu, så är det någon som är intresserad av att köpa någon av dem så är det bara att höra av sig på något sett :p har dessvärre inte lagt ut annons på hugget.se än. men de kommer jag lovar. Anledningen till att jag vill sälja telefonerna är dels för att jag har pengabrist och sen dels så använder jag dem inte :p Skulle vara tacksamt om någon skulle vara intresserad av att köpa någon av dem.
Ni kanske behöver någon reservmobil eller kanske en jobbmobil som ni kanske inte vill vara så rädda om, så är det nog ett bra tillfälle att köpa en begagnad mobil. Ni kanske vet någon kompis som behöver en..
Vill verkligen bli av med dem. Så hör av er på något sett..

Bild på telefonerna:



Just nu så gör jag inte så speciellt mycket mer än att jag tittar på en dokumentär om en familj som har 9 barn och alla under 3 år. Förstår inte riktigt hur de kan hinna med allting.. Men de finns allt människor som kan klara av de fast det kan vara jobbigt ibland.
Jag själv skulle inte vilja ha så många barn, de skulle ja inte klara av. haha, men minst 2 eller 3 de är lagom.

Nu ska jag ta och bädda sängen och fixa lite grann.. Kan ju inte ha en obäddad säng hela dagen de går inte.. haha

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: