10 Augusti

Idag så har det varit en halv bra dag, de har bestått av regn , sol & åska. Så har man varit ute & gått i en timme :p jobbigt var det men de var skönt. Får väl försöka göra de lite oftare så det inte blir lika jobbigt.
Annars så har man inte gjort så mycket mer än att ha bakat negerbollar som de står i de gamla kokböckerna, alltså säger jag så iaf. Även om det är folk som säger chokladbollar.

Igår så kom man hem ifrån älskling, de har iaf varit roligt att få ha varit där och hälsat på :) De är iaf ingenting jag ångrar iaf. Så allting har iaf varit bra. De som kanske inte var så skoj var att de var varmt när man åkte tåg från örebro :p Men de får man väl stå ut med, tur att man hade en vattenflaska med sig :p
Får väl se när vi träffas nästa gång :)

Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling<3<3<3<3<3<3
Vill aldrig förlora dig ! <3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: