12 Augusti

Nu är man här igen och ska skriva några rader hade jag tänkt :p Idag så har det varit både fint & halvfint väder, vissa stunder var det molnigt och vissa stunder var det sol :p så de har väl varierat kan man säga. De man har gjort idag är att man har pantat burkar, gjorde de igår också :) lär ju ha pengar :p sen så har man gjort fruktsallad och blåbär/banan milkshake som dock bara smakade blåbär :p haha.. Kan bero på att jag hade mer blåbär än banan. Sen blev de en hel del mjölk och glass :p För övrigt så har man inte gjort så himla mycket mer, mest slappat.

Så har man sökt ett jobb på marieberg i örebro , tror jag det var iaf. De heter Media Markt, de håller på att byggas och de ska vara klart 2010 dock så de sökte personal så jag sökte jobb som butiksbiträde kan man säga ;p Så får väl svar någongång i october iår :p Just nu så är det ju bara att vänta, men man måste ju ha någonting att göra om dagarna så får väl se om man får sin praktikplats nere på morsans jobb bland alla blommorna :p Så man får sin ersättning för att man har varit hemma i 3 månader snart :p Inge skoj att gå hemma.. Så får väl hoppas på att jag får vara där nere så man får ersättningen som brukar vara runt 3000 ungefär i månaden.. De är mycket pengar för mig, och då kan jag betala de räkningar jag får. Så måste man lära sig att INTE köpa varenda pryl man råkar hitta, utan tänka att behöver jag detta eller inte? Bättre att lägga ut pengarna på någonting vettigt istället som man verkligen behöver ;p Så är de iaf.

Sen föresten så ligger mobiltelefonerna ute på hugget.se snart :p när annonsen blivit godkänd.

Igår så var man hos en kompis som fyllde år, hon fick 3 glas av mig som present :p Kan säga att de var inte speciellt farligt dyra.. Tänker inte avslöja va de kostade, kan säga att det är nog inte många som skulle tro på mig om jag sa vad de kostade med tanke på att de var ganska bra :p De är nog inte sånna som går sönder lätt de tror jag inte, för de var rätt tjockt glas på dom :p hihi.. men hon blev nöjd iaf och de är ju huvudsaken :p Annars hade jag tagit dem själv ;p haha..

Just nu så tittar man lite på Trauma livet på akuten på tv4 fakta, rätt intressant program. Men rätt äckligt ibland som inte är så speciellt trevligt att se direkt. Snart är det iaf Criminal Minds som är så bra :p får väl hoppas att de inte är något avsnitt som jag sett.

Jag älskar dig älskling och saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3<3<3
Får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi träffas igen :)<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: