13 Augusti

Godmorgon allesammans ;d hoppas ni har sövit bra, de har jag iaf gjort :p Får se vad denna dag kommer att bestå av, vädret får nog bestämma vad de kan tänkas bli :p Blir de regn så blir det nog att sitta vid datorn, spela wii & lite annat :p Blir de sol så blir de nog att sitta ute och bara njuta av de vackra vädret :) om de nu blir sådant vill säga ;p
Får väl helt enkelt hoppas på att de blir fint väder :)

Så om ni kanske vet så sökte jag ett jobb igår och fick mail från dem att beskedet skulle komma i november istället för october :p Men de får jag väl leva med antar jag ;p haha.. Nu vill jag ha en praktikplats så jag har någonting att göra om dagarna och dels få min ersättning för att jag varit hemma i 3 månader :p

Annonsen om mobiltelefonerna ligger ute på hugget.se nu.

Kommer inte på så speciellt mycket att skriva, men de kommer nog att slinka in ett till inlägg senare idag :p

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: