14 Augusti / Dumpad FAAN :(

Idag var de en ganska bra dag till en början, men sen så kom de ett sms som löd : Du Sandra jag tycker vi gör slut. Avståndet mellan oss är för långt och vi träffas för sällan. Men jag har haft det bra när jag varit med dig. Blir bra minnen. Du får lycka till med att hitta någon ny älskling.

Så idag blev man dumpad av någon konstig anledning :( han sa iaf att jag inte hade gjort något fel utan att de var han som de berodde på. Så hade han inga känslor kvar för mig längre :(

Till dig om du nu läser detta:

Jag vill inte att det ska vara så här, vet att de tog 3 månader innan vi träffades. De var för att jag var för feg för att ta tag i mig själv. Sen den 7:e augusti så åkte jag hem till dig i västerås. De var väldigt skönt att få träffa dig igen och ångrar att jag inte kom tidigare. Detta förhållande varade lite mer än 6 månader. Dem månaderna var helt fantastiska.
Kommer ihåg alla fina minnena och när vi träffades första gången<3 , jag vill verkligen ha en andra chans för att visa att jag verkligen vill ha kvar dig<3. Jag älskade dig och älskar dig fortfarande !!<3<3 Du är det bäästa som har hänt mig i hela mitt liv<3<3<3
VILL VERKLIGEN HA EN CHANS TILL !! <3<3<3 Skulle fan göra vad som helst för att de ska bli vi igen !!
Förstår inte varför du gör så här mot mig ?! Du var den som gjorde mig lycklig och kände mig värdig. och att de var någon som jag kunde dela mitt hjärta med<3<3 offrade min oskuld för dig, jag har gjort väldigt mycket för dig och hoppas du förstår de <3 Du betyder oerhört mycket för mig<3
Skulle bara vilja att de blev vi igen och att vi kunde ha suttit ner och pratat om detta..
Vet att vi bor långt ifrån varandra, skulle göra allt för att kunna träffa dig oftare !!!
Trodde faktiskt på en framtid mellan oss att vi skulle flytta ihop och kanske skaffa en familj tillsammans i framtiden<3

JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA OCH HOPPAS ATT DU VERKLIGEN FÖRSTÅR DE <3<3<3<3<3

Vill att du ska ändra dig att jag får en chans till och att vi kan reda ut detta ordentligt.
Hade faktiskt tänkt att fråga om jag fick komma till dig nästa fredag. Men de går ju inte om du inte har några känslor för mig längre :(

VILL HA TILLBAKA DIG !!!!!! JAG ÄLSKAR DIG !!! <3<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: