15 Augusti / Oförglömligt

Har ingen större lust att skriva här just nu för att jag inte mår så speciellt bra efter att ha blivit dumpad igår :/ blev väldigt chockad över sms:et som jag fick, de tog knäcken hur mig :( precis när jag fick det tänker jag skicka: jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3, men så får man istället ett sms om att de är slut :(.. Du är den ända jag vill ha !!
Du betyder så otroligt mycket för mig och jag kommer aldrig att hitta någon som du<3

Tänkte kopiera in en sak som jag skrev för väldigt länge sen och detta är helt oförglömligt:
Då var jag verkligen lycklig och trodde att vårat förhållande skulle hålla väldigt väldigt länge.
Tårarna bara rinner när jag läser de..

Så saknar jag min älskling otroligt mycket <3<3 tänk att på fredag så är de 1 månad mellan oss :) alltså tiden har gått hur fort som helst <3 och flera månader ska de bli :)<3 för du är så otroligt underbar person <3
Från de att ha små pratat i skolan, skickat meddelande, pratat på msn och kramats , sen utvecklades detta till att vi kramades & pussades ;) första pussen glömmer jag aldrig ifrån dig älskling <3 sen skrev vi finare & finare ord till varandra via sms <3 sen började vi träffas lite själva i skolan , så sen en dag så skulle sofia min klasskamrat till örebro och frågade om ja ville följa med & jag visste inte om jag skulle bli med dit. Sen så frågar hon om min nuvarande pojkvän ville följa med till Örebro & han ringde till sin lärare och frågade om han var tvungen att vara med på lektionen och de behövde han inte så han blev ledig hela dagen, och när man satt där så slog hjärtat volter och började dunka fort :p Så han gick hem och packade och följde med mig & sofia till hällefors å sen när hon hade gått hem för och käka så satt jag & han i köket och löste korsord å alltmöjligt sen så blev de att ja lutade mig i hans famn å satt och gosade lite grann medans vi gjorde korsordet ;p Så när klockan närmade sig tills vi skulle med bussen till Örebro och först så satt vi bredvid varandra & höll handen å lade huvudet på hans axel ;p sen så tyckte sofia att vi skulle sätta oss längst bak och då gjorde vi väl de då så jag tyckte de va mysigt & ligga i hans famn typ och sen var ja ganska trött så jag somnade i famnen på honom, så när man var där så sa han i mitt öra " älskar dig " då vart ja ännu varmare i kroppen <3 då sov jag ännu djupare sen så när jag vaknade så blev de några pussar ;) vart lite puss-sjuk så de vart ganska många ;) sen så när man var i klädaffärer så vart de inte så mycket titta utan vi stog antingen utanför eller i något hörn & pussades istället;) sen när vi var på väg hem igen så vart de många många pussar & kyssar ;)<3<3 så mysigt så ;)
När vi kom hem så blev de & titta på Andra avenyn då ;) sen senare på kvällen så frågade han om vi var pojkvän & flickvän <3 så då svarde jag: mm <3 var väldigt trött när ja sa de så de var därför de inte blev så många ord ;)<3
Så den dagen förändrades mitt liv <3<3<3<3 Jag älskar dig med hela mitt hjärta min fantastiska älskling <3<3<3<3<3 du är mitt allt <3<3<3<3<3 Är VÄLDIGT glad över att det vi <3 och sedan så är de helt otroligt att det snart har gått en månad sen vi blev tillsammans <3<3<3 helt klart ska de bli flera månader :D <3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: