16 Augusti / Jobbigt

Vet inte riktigt om jag vill skriva här just nu, anledningen de vet ni redan som har läst min blogg. Ska väl försöka skriva någon rad.. Idag så började de jobbigt satt och läste massa gamla inlägg & kommentarer bl.a från den jag fortfarande älskar som inte älskar mig. Började gråta då blev de riktigt jobbigt, då kom alla minnena upp i skallen på en. Så drömde jag om honom inatt också, de går inte att få ur de hur skallen. Drömmen var en ganska bra dröm. Vill bara att iaf de som var bra i drömmen ska gå i uppfyllelse. Då skulle jag känna mig hel igen och värdig.
Jag vill verkligen ha tillbaka dig ! skulle göra vad som helst, precis vad du vill ! Hade man haft ett körkort och en bil då skulle jag fan åka till dig och försöka förklara hur mycket jag älskar dig<3 och hur mycket jag vill ha tillbaka dig, skulle stå och vara hur ledsen som helst medans jag säger det. Saknar alla fina saker som du och jag hade tillsammans<3 De var de bästa som hänt mig<3 vill bara ha flera minnen med dig.
Som jag har sagt tidigare om jag skulle få de där jobbet i Örebro på Media Markt så skulle jag bo mindre än 1 timme till dig med tåg. Skulle kunna komma och hälsa på dig varje gång jag är ledig. Hoppas verkligen på att jag får jobbet. Tänker inte ge upp för att få dig tillbaka ! Ska göra allt jag kan för att få tillbaka dig ! De är DIG som jag ÄLSKAR !! och ingen annan. VILL bara HA DIG ! <3

Har även skickat ett brev till dig som jag lade på brevlådan igår, så de kommer väl fram på tisdag kanske. Hoppas att du läser de så du verkligen förstår att jag vill ha dig tillbaka<3. Satt och var väldigt ledsen & tårarna rann ner för kinderna när jag satt och skrev brevet. Menar allting som jag skrivit i brevet. Hoppas att du kommer att läsa de. Även om du inte skulle läsa min blogg så förstår du nog att brevet är ifrån mig när du har fått de.

Ni som läser detta inlägg kanske tycker att jag har skrivit väldigt mycket om när jag blev dumpad och att jag vill ha tillbaka honom. Jag skriver detta för att de kommer rak ifrån mitt hjärta och menar verkligen de jag skriver ! <3 Skulle aldrig skriva någon som helst lögn. Allt jag skriver kommer ifrån hjärtat<3. Skriver allt jag tycker och känner.

Som sagt jag mår inte så speciellt bra just nu som ni kanske redan vet..

Jag saknar dig väldigt mycket ska du veta<3<3<3<3
Saknar alla " jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3" sms:en som vi brukade skicka till varandra väldigt ofta<3 varje gång jag fick ett sådant så blev man varm i hela kroppen och även när jag skickade ett<3
Sen när vi säger jag älskar dig till varandra<3 och när vi får sova tillsammans, alla kyssarna. Alla fina stunderna vi hade<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: