18 Augusti / Saknad otroligt stor<3

Idag skulle man ha varit på ungdomsinformation på ams (arbetsförmedlingen) men så när man kom dit så sa de att ja de är inte idag utan imorrn. Så kom tillbaka då kl 10. Då har man liksom gått upp tidigt helt i onödan, vart väl inte världens gladaste kanske. De är nog jobbigt som de är ändå.
Så de blir väl och gå dit imorgon istället då.

Saknaden efter dig är otroligt stor<3 den blir bara större och större för varje dag som går :/ Vill bara att vi ska bli tillsammans igen<3 Jag älskar dig så himla mycket, kommer inte sluta att kämpa för att kunna få tillbaka dig<3 Som jag har sagt tidigare så menar jag verkligen att jag skulle göra vad som helst ! Hoppas du iaf kommer att läsa brevet du kommer att få eller du kanske redan har fått de. Skulle uppskatta om du gjorde de.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: