19 Augusti / Hoppas på det.

Idag var man återligen igen då på arbetsförmedlingen som jag nämnde i inlägget tidigare. Så var man på den där informationen och de började kl 10. Så fick man sitta och lyssna på "chefen" lr vad man ska säga, personen har hand om alla ungdomarna som har blivit arbetslösa. De kom mycket information på en gång sen fick man en mapp med massa lappar och böcker om hur man skaffar jobb osv. Så de blir väl att sitta och läsa igenom de dära någongång :p
Sen skulle man på något som heter communicare lr nånting sånt den 31 augusti. Inte för att jag riktigt vet vad det är för någonting men ändå. Får väl se om man får någonting vettigt av det eller inte.

De är mycket man hoppas på här i livet ibland, en del saker som jag hoppas på de är att jag kommer först en praktikplats så jag får ersättning, få ett jobb så småningom, få tillbaka den jag älskar<3 och även att han har läst och fått brevet jag har skickat. Sen är det givetvis mycket annat man hoppas på och vill. De gäller bara att ha en motivation lr vad man nu ska uttrycka de. För har man inte de då lär man knappast få som man vill ha de lr?
Man vill ju att allting ska vara bra.

Just nu så tittar man på tv och ska snart laga mat. Är väldigt hungrig så får väl se vad det blir för någonting.

VILL verkligen ha tillbaka dig<3 Jag älskar dig precis lika mycket som när vi var tillsammans<3
Hoppas du tror på mig att jag skulle göra precis vad som helst för att det ska bli vi igen<3 Allting som jag har sagt till dig menar jag verkligen, de kommer direkt från hjärtat<3 Har aldrig någonsin ljugit för dig, har varit helt ärlig mot dig<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: