20 Augusti / Kämpiga dagar

Denna dag har inte bestått av så speciellt mycket de ända man har gjort är väl suttit ve datorn och sett dum ut ungefär. Sen har man plockat lite i köket, så kom som sagt inte så speciellt långt.. skulle ha städat mitt rum och lite annat, men de blev tyvärr inte av. Så de får väl bli någon annan dag..

Dagarna går och dem är kämpiga vet inte hur jag ska kunna ta mig igenom alla dessa dagar , dels så är de tråkigt att vara arbetslös, nydligen blivit dumpad av pojkvännen. Sen att försöka leva med att vara vän med honom också.. Men antar väl att jag får ta en dag i taget, sen bara hoppas på att de blir en chans till.

Imorgon är det fredag då ska man på bio i karlstad kl 18:30 tror jag de var, filmen jag ska gå på är Sommaren med Göran :p Tror faktiskt att den kommer vara bra :p

Hare bra// Swampeen

katja

Filmen äger allt ;D

PUBLICERAT DEN 2009-08-20 KLOCKAN 21:52:13
BLOGG: http://katjaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: