22 Augusti / Ska man orka ?

Godmorgon och här ska man försöka få några rader skrivna får väl se om jag kommer på någonting vettigt att skriva här annars får man väl skriva ett inlägg till senare idag isåfall ;p Så brukar det bli som t.ex. igår så blev de 2 nya inlägg :p
Men iaf idag vet jag inte riktigt vad det ska bli för någonting, funderar på att städa rummet idag men ska man orka att ta fram dammsugaren och även plocka upp saker osv. Ni vet allt man måste göra för att de ska kallas städning.
Får får väl se om de blir av , men de måste göras någon dag !

Har sökt ett jobb till de gjorde jag igår :p på samma ställe som de andra jobbet jag sökte. På Media markt som kommer att ligga ve marieberg i Örebro. Så får väl hoppas att jag får något av det. Ska söka flera sen när jag har praktik också, så de kan få information om hur jag var just där osv. Sånt som de behöver veta helt enkelt.
Om jag nu får något av de där jobben så blir det att ragga lägenhet vilket inte är det lättaste alltid. Men de som är skoj är att man får åka till Ikea och handla massa fina saker :) Det är nästan de som är roligast, de som är tråkigt är väl att de kostar pengar. Synd att man inte var miljonär :D skulle va bra gött de .

Just nu så tittar jag lite smått på tvn, men de finns inget skoj att titta på även fast man har så många kanaler att välja på så finns de ändå ingenting som kan falla en i smaken att titta på, vilket är tråkigt. Jaja, de är väl nå man får leva med helt enkelt.

Kämpiga dagar och de går långsamt framåt :/

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: