23 Augusti / Blir nattdrömmen sann?

Då ska man skriva några rader här hade jag tänkt ;p haha.. Har inte hunnit gjort så mycket idag men som sagt klockan är bara 11:18 och dagen är lång så de lär hända en del :p Ska iaf till affärn och lämna tillbaka filmen jag hyrde igår som jag skrev om för er som läst de inlägget. Så kanske man ska ut & gå en sväng så man får rensa tankarna lite. Vore faktiskt skönt att få göra det ibland, tror nog att de några som skulle hålla med om de faktiskt :p hehe.. Så är man iaf inte ensam om det. Sen som sagt som jag har tjatat lr sagt ett antal ggr att jag ska städa, har inte lyckats tagit tummen ur röven & gjort de än. Så dessutom så är det fint väder med sol också så då vill man hellre vara ute i solen än att vara inne & städa. Men någon dag ska de iaf bli gjort.

Blir nattdrömmen sann? Hoppas att den blir de, drömde en väldigt bra dröm inatt. Som jag vill ska uppfyllas, tror nog att den kommer att göra det. Mer tänker jag inte säga..

Kanske kommer ett inlägg senare idag, får se :p

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: