24 Augusti / Börja om ?

Nu kommer det några rader igen då, denna dag vet jag inte riktigt vad den kommer att bestå av än. De får väl dagen utvisa vad det kommer att bli. Skulle behövas städas också iaf dra några vändor med dammsugaren innan dammråttorna i hörnen attackerar mig, haha.. De får nog bli några vändor med dammsugaren efter att man bäddat sängen och duschat. Annars kommer de väl aldrig att bli gjort, har bara flyttat fram de pga att man inte orkat eller haft lust. De brukar oftast bli så.
Så imorse så satt man och bläddrade i Ikea katalogen fanns mycket fint där som man skulle vilja ha när man flyttar någon gång :p Får hoppas man får det mesta av de nödvändigaste när fyller år som t.ex. kastruller, grytor, köksredskap osv. sånt om man kan tänkas behövas. Sen skulle de vara skoj att ha några kokböcker också :p så man kan baka och laga god mat ;d  hehe..
Sen så har jag även kommit på vad jag ska ha pengarna som är på fonderna till och de ska vara till möbler när man en vacker dag flyttar hemifrån :p

Vill fortfarande ha tillbaka dig skulle vilja börja om ifrån början eller vad man nu ska kalla de. En omstart av allting, så de kan bli bra. Vet inte riktigt om du skulle gå med på att få börja om och liksom försöka bygga upp någonting väldigt fint. Du kan väl iaf tänka på saken iaf. Behöver inte ha något svar nu men vill iaf att du tänker på saken, så kan du ge mig ett svar senare. Anledningen till att jag skulle vilja börja om och bygga upp något nytt igen är att de är dig som jag vill ha en framtid tillsammans med<3. Sen att både du & jag ger varandra en chans.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: