3 Augusti

Nu är man här och ska skriva några rader igen.. Idag så hoppas mn på att de ska bli lika fint väder som det blev igår :p För man är så trött på allt regn som har kommit ner de senaste veckorna. Så tycker att det ska bli fint väder nu framöver (: Så idag vet jag väl inte riktigt vad det blir, tror det blir att röja i en av mina hörngarderober lr vad man nu ska kalla det. De är iaf en himla massa bröte (skräp) och annat skit i den, så de är nog kanske på tiden att man gör någonting åt de. För den är verkligen proppfull för de går inte att komma in i den utan att man måste flytta på en massa saker innan man hittar de man letar efter :p En sak som jag letade efter igår var nämnligen orginal skalet till en av telefonerna som jag säljer, de skalet som är på får man köpa till för 10kr extra eller någonting :p Får väl se om jag hittar de för det första.

Nu så stängde datorn av sig, vet fan inte va det är för fel på skit högen.. För först så går det väldigt sakta med allting när man ska trycka på nånting, sen så håller de på så ett tag. Så kommer de fram en ruta om någonting hinner aldrig läsa va det står innan den stänger av sig. Så har den gjort hur många ggr som helst och jag vet inte vad det är som gör att de blir så. Det är väldigt irriterande när man håller på att skriva någonting så kommer de där fram och förstör allting när man har påbörjat nånting. Inte nå vidare att börja om när den stängt av sig utan anledning.
Det är väl Fujitsu Siemens som har tillverkat dåliga datorer, dels så har min dator kraschat 2 ggr. Båda gångerna så har operativsystemet försvunnit på något konstigt sätt. Första gången då hade jag bara stängt av datorn och sedan efter någon timme eller så skulle jag starta den och skulle spela Harpan då stog de att det inte fanns något operativsystem i datorn. Ja tänkte va fan de kan ju inte bara försvinna när man bara ska starta den och spela harpan..
Sen andra gången var det samma sak fast då hann jag ha på datorn en stund, sen när jag inte använt den på några timmar så stog de återligen igen att jag inte hade något operativsystem kvar. Hade det inte gått att göra räddningskivor så kallade skivor som man ska få med datorn men man fick inga sådana, så de blev ju att göra egna tydligen så fick göra det ifrån syrrans dator som har en likadan. Bara för att man har Vista som operativsystem. Då fungerade de igen efter allt krångel.

Sedan dess så har det kommit fram den där rutan om någonting som man inte hinner läsa vad det är för någonting som står där, innan den stänger av sig. Så när man ska sitta ve datorn så får jag ha cd-skivor som den får stå på så den inte ska bli överhettad vilket den kan bli när laddaren är i. Sen när man inte har laddaren i då blir den inte lika varm..
Men de har gått förut att vara var som helst med datorn utan att man ska behöva de där skivorna. De är med cd-skivnorna var faktiskt Theo min pojkvän som uppfann lr vad man nu ska uttrycka de ;d hihi.. Ska köpa ett laptop ställ med fläktkylning. Då borde den inte bli överhettad. Så kanske man slipper gå igenom samma sak en gång till vilket jag inte vill. Annars får man väl spara pengar till en stationär dator (: hihi, men de får väl bli när man har ett jobb :) hihi..

Föresten angående jobbet så blir det nog att ringa idag istället, för att igår så dök de upp en massa annat istället :p haha.. Jag vill ju ha ett jobb så det blir ju bara att ringa runt & fråga om de behöver extra personal. Så på något sätt ska jag ha ett :P hahaha.. så dä så.

Nej nu orkar jag inte skriva något mera :p
Ni som är intresserade av att köpa någon av mobiltelefonerna så får ni antingen kommentera här på bloggen eller på min bilddagbok.

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3
Saknar dig<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: