4 Augusti

Idag så har man väl egentligen inte gjort så mycket mer än att hämtat syster hos en kompis, lagat pytt i panna & ägg och lämnat den filmen man hyrde igår.. Sen har man inte gjort så mycket mer denna dag, vädret kanske inte har varit så tilltalande men de har iaf varit uppehåll och det är de som är huvudsaken :p Får hoppas att solen kommer att vara framme mer än vad den har varit idag. Så man kanske kan sola lite, innan det blir höst lr vad man nu ska säga.. haha
I för sig denna månad är väl lite både och kan man säga:p Men tycker att sommaren kunde ha varit bättre än allt regn som har varit bra länge.

Så är det ännu ingen som visat intresse för mobiltelefonerna som jag annonserade om här för ett tag sedan. Skulle vara hemskt hyggligt om någon eller några kunde visa lite intresse för dem. Någon av mobilerna kan väl vara någon reservmobil till någon eller kanske en jobbtelefon.. vad vet jag?

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, de får tiden utvisa :p hehe..

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: