5 Augusti

Idag har det varit en solig dag de gillar man :) har varit och badat med sofia och hennes familj, men jag badade inte för det var väldigt kallt, tyckte de räckte med att doppa fötterna ;p haha.. Men en av hennes systrar, far & hundar badade :p haha.. Förstår inte hur de kan bada i så kallt vatten men de är väl så :p Menmen, de tyckte väl att de var varmt.. De var det iaf i luften. Men det är skönt när det väl har kommit fint väder och allting, tycker att de där fina vädret borde ha kommit mycket tidigare, men som sagt man styr inte över vädret tråkigt nog. Kunde man de så skulle jag lätt ha sol varje dag och sen kanske ha regn någon dag för att vattna växterna :p Skulle nästan vara perfekt. Men de är bara en dröm än så länge.
Efter badanet så åkte vi hem till dem och så skulle sofia äta och sedan skulle hon iväg och fiska, så jag drog hem på mopeden. Fläktade väldigt gött kan jag bara meddela (: Brukar bli de när man gasar på lite ;p
Så när man kom hem så började man att fundera på vad man skulle äta så de fick bli nuddlar xD tyckte inte att de var så speciellt gött eftersom jag har förätit mig på de. Sen under tiden man åt de där så spelade man poker på facebook, de går faktiskt ganska bra emellan åt;p Det är bara att träna så blir man bättre, tur att de är gratis..

Ikväll så ska man sitta bänkad framför tvn, det är en del program som man ska se just nu är det förlossningskliniken, efter de så är det Specialfall: riskförlossningar och efter de Trauma livet på akuten :p Alla dessa på tv4 fakta. Sen lite senare ikväll runt 22:55 så är det Criminal Minds på kanal 9 som självklart måste ses :)
Sen har jag väl inte så mycket mer planerat än de, blir väl söva efter allt de där antar jag :p

På fredag ska man åka till älskling som bor i västerås och ska väl vara där till på måndag :) om han går med på de villsäga :p haha.. Men de tror jag nog att han gör ;p Ska bli skoj att se hur hans hus ser ut :) hihi :p
Men ser mest emot att få träffa han så klart..
Bussen härifrån går 14:30 och är framme i örebro 16:15 , sen blir de tåget som går 16:56 och är i västerås 17:50 :p
Blir nog en ganska bra tid, men kommer bli jobbigt att åka så långt, men va fan det går att söva :D hihi ;) får bara se till att man kommer dit man ska. Får väl se om man lyckas hitta i västerås lr inte xD hahahahaa..
De lär gå bra..
Vet inte riktigt om jag kommer att ta med datorn så man kan blogga lite :p vet inte heller om de har trådlöst internet:p Men sen så väger ju datorn en del med. Får se, annars blir den kvar hemma, så får jag väl skriva ett väldigt långt inlägg om hur det var hemma hos honom :p hihi ;)<3

Jag älskar dig<3<3<3<3<3
Längtar tills jag får träffa dig älskling<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Theo

klart du får låna en dator så du kan blogga älskling ;) älskar dig <3<3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-08-06 KLOCKAN 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: