6 Augusti

Jaha då ska man skriva några rader här igen då hade jag tänkt ;p Denna dag har bestått av att man har varit och handlat ingredienser till maten jag gjorde idag och de blev kyckling med paprikasås och ris , sen som tillbehör majs :p Det vart faktiskt riktigt gött :) Det är värt att göra det flera ggr ;p Så har man även diskat, plockat i diskmaskinen och satt igång den, dammsugit upp allt gräs som va överallt, så har man även varit ute i solen och fått lite färg :p Efter att man gjort allt detta så satt man och fundera på vad man skulle göra och de blev att baka den där bärkakan som jag gjorde förut fast då hade jag inte bara blåbär utan hallon också. De blev lite rinnigare än vad de blev när de bara var blåbär i :p men det vart gött de med. Kommer bild på den i slutet av inlägget ;p

Just nu så tittar man på norska unga mödrar :) alltid lika bra varje gång man ser det ;p Nästa vecka är det sista avsnittet vilket är tråkigt. Men den danska går ju fortfarande med nya avsnitt ;p hihi (: Då har man ju iaf någonting att titta på. Ni kanske har förstått att jag är ganska tokig i att titta på program där de är barn med :p hihi, det är faktiskt roligt att titta på de faktiskt, då vet man ju själv på sätt och vis när man själv ska skaffa barn i framtiden :)

Sen blir det att vänta på att criminal minds börjar kl 23:00 tror jag att de började idag ;p får hoppas det är ett avsnitt som man inte har sett.. Innan de blir det väl att packa väskan för imorgon ska man till min älskling vilket ska bli roligt :) Ser faktiskt framemot att åka dit :p
Tror jag inte tar med mig min "feta och tunga" dator till älskling, såg i en kommentar att jag fick låna hans och skriva ifrån;) hihi, de har jag gjort förut. På hans minidator går det inte att skriva med xD hahaha.. inte för att vara elak på något sätt utan att de går inte att skriva med en sån liten dator xD Han kunde väl ha skaffat en dator som är lika stor som vad min är lr någonting ;p haha.. I för sig han ville väl ha en dator som var lätt och som inte tar så stor plats..

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3
Längtar tills vi träffas imorgon<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Bärkakan gjord på blåbär och hallon :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: