8 Augusti

Ja nu ska man skriva några rader här igen då ;p hihi.. som ni kanske redan vet så blev det inget skrivande igår , hade ingen lust att skriva :p haha. För igår så var man först barnvakt åt syster, lagade mat och tog ut pengar :p Sedan när man gjort de så packade man väskan som inte blev så lätt, vet inte riktigt varför man har så mycket med sig när man ska någonstans xD de måste vara något med att man är tjej. För vi tjejer har så mycket mer än vad killar har när de ska packa ner någonting i en väska :p hihi.. Jaja så äre iaf.

När man gjort de så gick syster över till grannen så jag väntade på att klockan skulle närma sig halv 3 för då skulle man med bussen till Örebro ;p så när man satt och väntade på bussen så var det dels väldigt varmt så man höll på att dö av värmeslag och så vare 2 tjejer som också stog och väntade dom pratade fan som 2 papejojor tamefan xD munnarna gick i ett xD Sen inte nog med de att när man skulle sätta sig på bussen så var en fördel att de var svalt & gött och de som inte var bra att man återligen igen fick höra några tjejer som satt och pratade lika mycket som de andra gjorde första gången. Tur att man hade musik i mobilen så man slapp att höra deras röster :p Så satt man och läste aftonbladet på samma gång också. Gick ganska bra faktiskt, haha.. stog inte så speciellt intressanta saker i den ändå.

Så när man kom fram till Örebro så visste jag inte riktigt hur man skulle göra på en tv-apparat där man skulle trycka in vart man skulle åka tåg någonstans, så satt väl och fundera ett tag. Så gick jag in där man skulle ta en kö-lapp så fick jag iaf min biljett till västerås. När klockan började dra ihop sig till tiden då tåget skulle komma så kom jag först på fel sida där man skulle gå på tåget, så man fick läsa på skyltar så hittade jag tillslut iaf. Så när tåget väl kom så fick jag fråga en som jobbade på tåget om de var de som gick till västerås och de var de som tur var :) När man skulle sätta sig vid en plats så fanns de knappt några så jag fick sätta mig bredvid en annan tjej. Hon var tyst som tur var hon satt bara & läste tidningar :p Så var de iaf inte så varmt på tåget de hade öppnat ett fönster så de skulle komma in frisk luft. Vilket jag tyckte var bra, de var liksom första gången man åkte tåg så :p haha, nästan lite märkligt att man inte gjort de tidigare, men de som inte var så bra tyckte jag de var allt oljud xD de fick man ont i öronen av, då förstog jag varför den som satt bredvid mig hade öronproppar. Skulle man ju ha tänkt på men de gjorde man inte tråkigt nog, men fick försöka lyssna på musik så man inte skulle bli allt för hörselskadad. haha, de vill man ju inte direkt bli. Jag skulle iaf inte klara mig utan min hörsel, skulle nog bli tokig som jag inte hörde någonting.
Men iaf resan gick iaf bra de var liksom det som skulle vara huvudsaken, haha.

Så kom älskling och hämtade mig ve stationen, hihi.. så åkte vi hem till honom. Så träffade man hans föräldrar för andra gången :p fler ggr lär de nog bli.. När man kom dit så fick man se sig runt i huset, vilket var ganska stort. Deras är iaf större än vårat hus.. haha, kan ju bero på att västerås är mycket större än hfs..
Så på kvällen så fick man grillat ;p vilket var gött faktiskt (: , så försökte älskling få mig att dricka någon alkoläsk lr vad det var för någonting.. De var iaf citronsmak på den. så man drack väl upp den där efter hand.. Sen så frågade de en 1000 ggr om jag skulle ha någonting mer, jag bara nej jag klarar mig utan. Sen så kom älsklings grannar och hälsade på ;p fick veta att en av dem hade släktningar i hällefors ;p vilket var ganska häftigt ;p haha..
Så fick man 2 cider av dem också, omtänksamt av dom :p Den ena var hallon & lime som jag brukar dricka :p sen var de jordgubb & fläder som jag inte direkt är nå förtjust i. Menmen.. så är det ;p
Efter ett tag så tittade jag och älskling på en film som hette Inkheart, den var ganska bra förutom att man nästan somnade emellan åt :p haha, vilket jag gör nästan jämt när vi tittar på film xD konstigt nog.
Innan de så spelade jag, älskling, hans syster & en kompis till han wii, vilket inte var så speciellt lätt iaf inte det spelet som vi spelade iaf.. men de gick ganska bra trots att de var första gången jag spelade just de spelet :p Som jag inte kommer ihåg vad de hette..

Idag vet jag inte riktigt vad det blir för någonting, de får väl tiden utvisa antar jag ;p haha..
Det är inte så speciellt att skriva med tangenterna emot sig för att datorn blir väldigt varm xD speciellt när man har laddaren i :p men så brukar de bli när man har en bärbar och dels inte har så speciellt många fläktar.. Har bara 1 i den kanske 2 xD Jaja man får väl försöka göra så den är sval och inte stänger av sig när den blir överhettad :p

Nu blev det allt ett långt inlägg, de beror på att jag inte skrev någonting igår :p Så de fick bli allting idag istället.. haha

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: