9 Augusti

Idag är det söndag och så har det blivit lite ändrade planer eller hur jag nu ska uttrycka det :p kommer nog att åka hem idag eller tidigt imorgon. För att älskling ska jobba hela dagen imorgon så de är inte så skoj att vara själv då. Lättaste är väl att åka hem idag ist för imorgon. Har suttit och tittat på buss och tågtider. så de som jag hade tänkt att ta idag är tåget som går 19:02 ifrån västerås och då är jag i örebro 19:52, så tar jag bussen från örebro kl 20:25 och då är jag hemma 22:01. Tror nog att dessa tider blir bra.. Senare tider från örebro och hem fanns inte eftersom det är söndag.
Så det blir nog att åka hem idag, lite trist att åka så långt egentligen men de är värt pengarna :p har iaf pengar så de räcker både från västerås till örebro och sedan hem då :p hehe, vilket är bra. Så man slipper att vara fattig ;p
Detta blir nog bra , så får man söva i sin egen säng :) ska bli gött faktiskt.

Funderar på om jag ska duscha & fräscha upp mig lite grann så man slipper gå runt och lukta äckligt när man ska åka bland folk. Tror inte att dem skulle tycka att det var så speciellt roligt om någon luktade äckligt som satt bredvid en.
En sak vet jag iaf att den buss som jag ska åka hem med alltså den 20:25 den brukar det inte vara så mycket folk på och de är ju rätt gött de :p Så slipper man trängas med andra.. De är nog ingen som skulle gilla de.. Jag gör de iaf inte.

Så imorgon är jag troligtvis hemma :)

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: