Blir drömmen verklighet ? Hoppas verkligen på de <3

Jag saknar dig väldigt mycket, vill att du ska få tillbaka dina känslor för mig igen<3 Det är dig som jag vill bygga upp en fin framtid tillsammans med, trodde faktiskt på att vårat förhållande skulle hålla väldigt länge.
Från dagen vi blev tillsammans den 27 Januari 2009, detta datum kommer att vara helt oförglömligt. När vi blev tillsammans så kände jag verkligen att jag hittat den rätta som jag kommer att få dela mitt hjärta med<3 sen få ha en fin framtid med <3. Sedan första gången jag såg dig så trodde jag först att du var upptagen men de var du inte och då fick man väl sig ett pirr i magen och kände hur varm man blev i kroppen.

Sen frågade man en kompis om ditt mobilnummer så tänkte jag skickar ett sms med texten: hej vad gör du?. Så gjorde man det och fick ett svar tillbaka , sen hade han nästan redan listat ut vem de var som hade skickat sms:et. När man såg dig i skolan så blev jag väldigt glad inombords<3 Stunderna som vi var ensamma var lite nervösa i början, men sedan så började de släppa allt eftersom dagarna gick. Och du följde med till busstationen när man skulle åka hem, så blev de väl mest kramar för man vågade väl inte så mycket mer än så. Men sen så blev de en första puss och den kommer jag aldrig att glömma, sen blev de fler och fler innan man skulle åka hem.

Så började man att vara hemma hos dig när du bodde i Filipstad, men de var bara korta stunder när man skulle bli hämtad av morsan när de hade varit & spelat bowlingmatch där. Sen efter dagarna gick så började man söva över hos varandra. De var hur mysigt som helst att få söva så nära den man älskar väldigt mycket. Fast de som var nackdelen att vi fick ligga ganska trångt i min säng eftersom den inte är så stor. Men lite extra närhet skadar som sagt inte, när man älskar varandra så mycket som vi gjorde<3

Efter varje dag som gick så älskade jag dig mer och mer för varje dag som gick.. Jag verkligen längtade efter att få träffa dig igen och bara få mysa & känna din närhet. Kände mig lycklig och värdig tillsammans med dig. Var väldigt glad över att jag hade träffat en sån fin person som du<3 De är ingenting som jag kommer att ångra eller glömma.

Den 7 Augusti så åkte jag hem till dig i Västerås och hälsade på.Tyckte att de var roligt att få ha sett hur du bor.
Sen var det även roligt att få träffa dina kompisar när de kom och hälsade på :p Detta är även ingenting som jag ångrar heller. Den 9 Augusti åkte man hem.. för du skulle jobba dagen efter.

Den 14 Augusti, västa dagen i mitt liv någonsin tror jag. De kom ett sms om att du ville göra slut pga att avståndet var lite för långt och att vi inte träffades så speciellt ofta. Jag sa massa saker på msn för att kunna få tillbaka dig, skulle kunna träffa dig mycket oftare om jag hade haft pengar till de och skulle kunna göra vad som helst för att de skulle bli bra igen.
Kan iaf säga att jag har alltid älskat dig precis för den du är, har aldrig haft några lögner för dig eller någonting. Har varit helt ärlig mot dig. Vill bara att du ska veta det.

Jag vill bara hoppas på att du får tillbaka dina känslor för mig igen och att jag får en chans att verkligen visa att jag vill ha ett förhållande med dig och att allting ska bli bra. Kan vänta på dig så länge som de kan tänkas behövas<3
Får försöka ta en dag i taget och bara hoppas. Under tiden så får jag väl tänka på vad som känns bäst för mig för tillfället och vad jag vill för någonting här i livet. Vill att min dröm ska gå i uppfyllelse. Blir bara jobbigare om jag ska gå runt att vara ledsen hela tiden. Hoppas iaf på att det blir du och jag en vacker dag<3


Ville bara skriva av mig lite över vad jag tycker och känner..
Kanske låter tjatig men detta är de som kommer direkt från hjärtat<3
Detta är det sista inlägget om de här. Vill bara att allting ska bli bra och att de ska bli du och jag en vacker dag<3
27 Januari - 14 Augusti :(</3 FAAN :(


Hare bra// Swampeen
evelina

fy fan va fegt o långt o göra slut via sms :O

PUBLICERAT DEN 2009-08-20 KLOCKAN 19:37:42
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: