Dålig Film, Popcorn & Beck.

För ett tag sedan så var man iväg till Ica och hyrde en film som hette Wanted.. När man stog där och läste om den så lät den bra. Så då tänkte jag att ja den är säkert bra, så då hyrde jag den, efter att ha tittat på skärmen där man väljer filmerna. Då åkte man iväg hem på mopeden.
Så kl 20:00 ungefär så satte man i filmen i DVDn så hade man lite popcorn, godis & lite dricka. När man tittat lite grann på filmen då verkade den bra.. Sen när det hade gått lite längre in i filmen så började det bli dåligt, då blev det inte alls som jag hade tänkt att filmen skulle vara, så de blev man hoppade lite framåt för att kanske se om det skulle hända någonting som verkade sevärt, men så blev inte fallet.. Då stängde jag av filmen bara för att den var dålig.
Man kan ju inte titta på en film som inte ens är bra, så den filmen får inget betyg av mig inte.

Så kollar man på Beck filmen som är på tv4 istället, har visseligen sett den filmen. Men den är bra :p
Filmen heter för övrigt Pojken i glaskulan. Ska börja titta på den när nyheterna är slut. Det är inge vidare när det är en massa reklamavbrott mitt i en film, inget man gillar direkt.

Ska iaf titta på den snart :p

Jag älskar dig & saknar dig älskling<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: