Godkväll

Godkväll allihop, tänkte kvällsblogga lite grann, har inget annat för mig än att titta på criminal minds som är på kanal 9.. Det är väl den ända serien som jag följt ifrån början iaf på kanal 5 , den serien går även på kanal 9. ;p sen är de ju andra avenyn också som man självklart måste följa, de är ju så otroligt bra :) Har aldrig missat ett avsnitt av de, och inte heller av criminal minds ;p hehe..
Kan säga att när det verkligen är någonting bra som man verkligen vill se då är det ju självklart att man ska fortsätta titta på de (: hihi..
De avsnitt som de är av criminal minds på kanal 9 har jag visseligen sett men de är fortfarande lika bra oavsett om det är ett avsnitt som man sett eller inte :p haha.. Det brukar inte spela någon roll om det skulle va det eller inte, huvudsaken är att man gillar serien man tittar på ;p Annars är det ju ingen vitts att titta på de. Så ser jag iaf på saken :p

Det man har gjort nu ikväll var att man spelade lite sims 2 - livet i lägenhet, har byggt ett ganska fint hus faktiskt. Men nästan alla hus jag bygger dom blir alltid för stora av någon märklig anledning :p Man inser inte riktigt hur stort det kommer att bli när man väl är klar. Då får man försöka uttnytta det man har :p får väl kanske planera lite mera hur huset/husen ska se ut innan :p haha, menmen.. skit samma, större yta skadar inte.

Just nu som jag redan har nämnt att jag tittar på criminal minds :p hehe, ska skriva klart detta innan det blir allt för långt. haha, lär ju bli klar innan det bli ny dag iaf. Annars går det liksom inte ihop med de man skriver..
Jaja nog tjatat om det dära, nu ska jag fortsätta titta på tv istället.

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: