Lite av dagen, Roomservice, Fartdårar & Andra Avenyn

Lite av vad denna dag har bestått av mest lathet faktiskt men de ska det ändras på, men iaf så har man vart till återvinningscentralen och kastat saker, affären , tittat på tv och suttit vid datorn :p Det är väl de ända som har gjorts under denna dag. Men imorgon MÅSTE jag dammsuga & göra fint i mitt rum, för nu får det inte komma några undanflykter här inte. Så ska verkligen göra det imorgon.

Just nu så tittar man på roomservice på kanal 5 de håller på att göra om nå hundgrejs där man kan klippa dem osv. Allt som har med hundar att göra iaf. Får väl hoppas det blir fint när det blir klart ;p Tror jag har sett de där avsnittet förut men är inte riktigt säker. Men skit samma.. haha.. För övrigt ikväll så ska man titta på criminal minds som går på kanal 9 :) Får hoppas det är ett bra avsnitt som kommer :) hihi..

På tal om fartdårar som ni kanske ser på rubriken då antar jag att ni vill ha ett svar på de och de ska ni få. Jo för där jag bor så är det ganska nära en stor väg som vi kallar för "rixvägen" och där åker det ett antal bilar som inte åker i 50 km/h som de ska vara på den vägen.. Då åker dom i 120 km/h så låter det väldigt högt och som sagt när man bor nära så hörs de ganska väl. Och min åsikt om detta så tycker jag att om de skulle krocka då får dem nästan skylla sig själva om de ska komma i så hög fart.

Den 8:e september börjar säsongpremiären av Andra Avenyn på svt 1 :) De ska bli väldigt roligt att de kommer tillbaka och hoppas naturligtvis på att de kommer gå fler dagar än bara 1 dag i veckan som de gjorde förut innan uppehållet. Sen vill man ju att serien kommer ut på DVD :) Skulle vara väldigt roligt iaf om de gjorde de, då kan man sitta och titta på de hela tiden :D haha.. För er som kanske inte riktigt vet de är att jag älskar andra avenyn :p men de har ni nog redan märkt med tanke på inlägget :)


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: