Lördag, Halsont & Bilbingo

Idag är det lördag och då ska man försöka skriva några rader här utan att allting ska dampa och krångla. Får väl hoppas på att det inte gör det. Vet iaf inte vad jag ska hitta på för nånting, för ett tag sen så tittade jag på CSI en bra serie för övrigt. Tittar på första säsongen av 8, men har bara 3 st :p Haha. De blir att skaffa alla på dvd så småningom, men de som jag ska ha först är fjärde säsongen av OC :) Den står först på tur om man säger så. Är på sista skivan på tredje säsongen och jag kan inte titta på den förens jag har den fjärde som för övrigt är den sista. Så har man börjat fått halsont vilket inte är någon speciellt stor höjdare om man säger så, jag är nämnligen en sån som när man väl får ont i halsen då har jag ont sen också. Brukar ta typ 1 vecka lr nå innan de försvinner ordentligt. Vilket inte är så speciellt roligt. jaja, nog om de där. tror nog att ni förstår ändå xD haha..

Igår så var det fredag och då var det till en början ett ganska bra väder med sol och så. Men senare på dagen så blev de rena skit vädret nämnligen spöregn om man nu ska uttrycka de. Så för att fördriva tiden så satt man och tittade på CSI, medans man hörde regnet när de öste ner. Men på kvällen så var man på bilbingo med kusin, granne, moster & morsan. Jag vann ingenting tråkigt nog, var nära flera ggr men de räknas inte.. Men morsan & moster vann.. Moster vann 300 kr och morsan 170kr eftersom de var många på samma vinst som henne.
För övrigt så var det sista gången som bilbingon var iaf här. Men de är väl på flera ställen tror jag iaf. Men som sagt man har inget körkort och inga pengar så de går ju inte så speciellt bra att ta sig någonstans då.


Hare bra// Swampeen

angelica

jag vann 500 :D

PUBLICERAT DEN 2009-08-29 KLOCKAN 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: