Lyckad biokväll i Karlstad

Som jag har nämnt i ett inlägg tidigare idag så skulle jag på bio i karlstad och de har jag varit också :p De var skönt att få komma hemifrån lite så man kan tänka på någonting annat än allt de tråkiga och jobbiga som har hänt osv. Så filmen som jag var på med min moster och hennes sambo var Sommaren med Göran som jag redan har sagt. Kan säga att den filmen verkligen är sevärd :) Den var väldigt rolig och de roliga kom liksom på bra ställen. Kan säga att den kommer jag lätt att köpa när de går att göra de :) Så de var iaf en lyckad biokväll i karlstad :) Sen så behövde man inte heller betala varken popcorn eller biljett till bion :p haha, de är alltid härligt att slippa betala någonting ;p Sedan efter filmen så åkte vi iväg till Burger king och käkade , nackdelen med de stället va väl att man fick vänta lite extra länge på maten men de får man väl göra på de flesta ställen oavsett vart man är någonstans. Sen att de var mycket mygg som flög runt benen på en. Inge trevligt direkt.

Nu tänker jag titta på Criminal Minds , sen efter de blir det nog att söva :p

Är tacksam över att du iaf har läst brevet du fick av mig.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: