Söndag, CSI beroende, Ambulansbesök

Idag är det söndag och de har väl inte hänt så speciellt mycket eftersom bland annat vädret har varierat från regn till sol och tvärtom. Kanske inte de roligaste precis. Men som jag har sagt tidigare att man kan inte styra över vädret. Ibland önskar man att man kunde göra det. haha, kanske lite konstigt men de vore toppen om man kunde de iaf. Jaja, nog tjatat om de dära. haha.
De ända som jag har gjort är och tittat på CSI , har för övrigt tittat klart på första säsongen. Och nu är jag på andra säsongen :p Börjar man bli CSI beroende ? Man kanske ska börja undra.. Eftersom jag har tittat så mycket på de och sedan dessutom skrivit en del om de här också.

Nu undrar ni säkert varför det står ambulansbesök på rubriken och de ska jag förklara lite av iaf ska inte göra detta allt för detaljerat. Jo de var så här att min mamma fick bröstsmärtor och tills slut blev dem väl så hårda att hon ringde till ambulansen själv. Och så kom dom och hämtade henne så gjorde dem EKO-G ni vet sån där som kollar hur hjärtat fungerar.. Så åkte dom iväg till sjukhuset. vet inte hur länge hon kommer att vara där. Men hoppas iaf att de inte är väldigt allvarligt och att allting blir bra. Mer tänker jag inte säga här.. Så de blev ett ambulansbesök.

Nu ska jag iväg och handla lite och äta .
Kanske skriver ett inlägg senare ..

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: