Till Anonym !!

Denna kommentar fick jag på ett av mina inlägg som jag har skrivit.

HEJ (tvätt) swampeen!!

Ett tipps var inte en falsk mäniska som du verkar vara,, har läst din blogg varje dag nu några dagar och den är lite tjatig och du har inget flyt i dina inte så intressanta texter, nu tappar du en läsare.. // erfaren bloggare


Svaret: För det första så är jag inte falsk ! Sen så har jag inte tvingat dig att läsa min blogg heller. Skiter väl i om jag tappar en töntig läsare som du som inte ens vågar skriva sitt eget namn istället för Anonym. Ja får väl vara hur tjatig jag vill och tror inte att du är så mycket bättre själv på att skriva i din blogg heller så.
Bryr mig inte om vad du skriver för kommentarer, tänker inte godkänna dem iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: