Blir påmind

Blir påmind varje gång jag ser ditt namn någonstans eller den hemort du bor på, sen när man åker till där vi gick i samma skola så blir man ännu mer påmind om allt det fina som vi hade. Man önskar att man kunde få uppleva dessa fina saker längre än vad det varade. Vet att man kanske inte ska skriva sånt här men det är precis så det är och man måste få skriva av sig. Jag vet inte riktigt om du läser min blogg fortfarande, men jag har ingen större förhoppning om att du gör det med tanke på att vi bara är vänner. Det är alltid svårt att vara vän med någon som man har känslor för, men man lär väl sig att acceptera att man är inget mer än en vän och ett minne som man har haft tillsammans med. Men jag kommer alltid att älska dig oavsett.
Men jag är glad över att du ville vara vän med mig.
Jag tar en dag i taget.

Vet att detta kan vara lite töntigt att sitta och skriva sånt här, men någongång måste man få ut de man vill ha sagt.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: