Dan före dan, Julklappar, Bingolotto & Julafton

Idag är det onsdag och det är då dan före dan, alltstå dagen innan julafton :P Dagen har bestått av att man har städat lite så det ser något sånär ut :P sen så har man varit i både filipstad och karlskoga, anledningen till detta var att jag och min syster ville ha en ny mobil i julklapp och modellen var då Sony Ericsson W595, de färger vi ville ha var vit och rosa. Men de färgerna fanns inte i filipstad, så då blev det att åka till Karlskoga för att kolla där och först var vi in på expert där fanns det bara rosa som var låst till 3 och de ville vi inte ha, så de blev in på elgiganten där fanns de färger vi ville ha :) Sen blev det även en julklapp till bror :P Så var vi in på Ö&B och Netto, sen blev det av till Mc Donalds och käkade :P Efter det så blev det att åka hem :) vilket var skönt. De var rätt så mycket folk i affärerna med tanke på att det är dagen före julafton. Men egentligen tror man ju att alla ska vara hemma och steka julskinka :P Men det var dom inte :P

Sen när man hade kommit hem så blev det att slå in dessa julklappar i paket :P Haha, det är ju så mycket roligare, fast det hade ju inte blivit riktigt rätt om man hade öppnat den idag.. Men som sagt jag kan faktiskt klara mig tills imorgon :P

Just nu så spelar man bingolotto och det är ju uppesittarkväll ;P har inte vunnit någonting ännu, men får väl hoppas att man gör det. Hade sofia här på besök en stund sen drog hon hem:P Vi försökte fixa en bingolott åt henne men det var slutsålt överallt, tänk att så många köper bingolotter :P

Imorgon är det julafton då som jag redan har nämnt och då ska man vara hos grannen och käka julmat. Tycker inte om julmat för det har man liksom förätit sig på något sett, men det får väl gå ändå. Får väl försöka att ta det som man inte är så speciellt trött på. Men jag skulle kunna käka makaroner & köttbullar men det fick jag inte. Så får väl tvinga i mig julmaten som jag egentligen inte vill ha.. Det är ju bara jul en gång om året ;P
Och de som är bra med julen är iaf att vi får en gångskull har snö :) Och förra året hade vi ingen snö de kom inte förens ve nyår :P

Ja nu blev det allt långt inlägg, men det kommer nog inte att bli något skrivande imorgon :P Men får se om det kanske dyker upp något inlägg.

Hare bra// Swampeen

evelina

Jasså okej :O , oj får du. visst e väl inte heller särskilt mkt .. säger bara filipstads fitt arbetsförmedling :(

PUBLICERAT DEN 2009-12-24 KLOCKAN 12:13:22
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: