Fredag, CSI, Ice Age 3 & Örebro

Idag är det Fredag och som alla andra dagar så har man varit på praktiken där fick man göra lite alltmöjligt som att göra amarylis dekorationer och bära in nya växter :P Sen en massa annat.
När man cyklade hem så drog man förbi ve ica och köpte micromat för det finns inte så speciellt mycket till mat här hemma så, när man hade varit där så fortsatte man hemåt. Ställde in cyklen och hämtade posten, de hade kommit en hel del och sen kom det från bring it bilarna, dom gröna bilarna så man fick gå ut en gång till för att hämta mer men denna gång var det bara ett paket. Det var dock inte till mig.
När man hade kommit innanför dörren så blev det att fixa maten då och sedan sätta igång tvn för att kolla om det var någonting bra att titta på. Det blev mest att sappa mellan kanalerna :P

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad det kommer att bli men det finns nog en lösning på de och det är CSI :) hehe, det får verkligen att få tiden att gå fortare. Så det blir nog att kolla på de sen.
Tror nog att jag ska titta på Ice Age 3 :P Den kom nämnligen hem i brevlådan idag. Det är många som säger att den är bra.

Imorgon kanske det blir iväg till Örebro och handla :P Jag vill självklart in på Ikea :) Finns mycket fina saker där som jag skulle vilja ha. Hehe.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: