Fredag, Räkmackor & Snåla

Idag är det Fredag och juldagen, de har väl inte hänt så mycket. Det man har gjort är att man har försökt att titta på film fast jag kollade aldrig klart. Men får väl göra det, hade börjat att titta på Da Vinci koden :P Får väl fortsätta senare med den. Sen har man spelat det nya wii spelet som syster fick igår i julklapp, de var Super Mario ;D de var ett roligt spel dock är man ju en såndär som blir sur så fort man dör för många gånger. Men det hör väl till antar jag. Sen så var vi till mina syskons farmor och fikade :P När vi hade varit där så åkte vi till Ica och skulle handla någonting gött, vi köpte färska räkor för att vi skulle äta räkmackor, det är iaf godare än julmat som man har fått käka alldeles för mkt. Gillar inte de alls egentligen.
Sen kan ni gissa vem som fick skala alla räkorna, jo jag. Vilken tid de tog innan de gick att skala dom. Tyckte dom tinade så sakta. Men tillslut så gick det iaf att skala dom :) De blir mera skal än räkor, de blev en hel djup tallrik om inte lite mindre. Men räkorna räckte iaf till alla som skulle ha, fick snåla med dom. Det är ju de man ska ha mycket av ;D haha.
Så har man testat mango med och det smakade inte så speciellt mycket, men de gick att äta iaf:P Så de skulle jag kunna äta någon mer gång.

Just nu så tittar man på nå program om Stevie Wonder på tv4fakta, men jag kollar inte direkt så mycket på de :P Men ska sappa vidare bland kanalerna får väl se om man hittar någonting annat att titta på eller så blire väl någon film kanske :P Får se vad det de blir. Sen får det bli att söva :P

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: