GörBillige Nicklas, Lucia-Cupen & Pizza

Nu tänkte jag slänga in ännu ett inlägg, det är de 3:e inlägget idag. Men det kan aldrig bli för många bara man kommer på någonting att skriva så :P
Det som jag har gjort är att jag har varit och köpt frimärke som jag skrev om i ett tidigare inlägg sen så var man in på Görbillige Nicklas och tittade men det fanns inget som intresserade mig så man drog ut ganska fort ur affären. När man hade varit där så gick man till bowlinghallen för att kolla på Lucia-Cupen :P Vet nog inte vem som vann tävlingen, de var finalen när man gick därifrån.
Efter de så var man in på affärn med syster & mor, jag köpte veckorevyn. Rätt bra tidning :P Har funderat på att prenumerera på tidningen, men får väl se.

För ett tag sen eller ganska nyligen har käkat pizza, dock inte så speciellt nyttigt men det är gött :P Man får unna sig nå gött ibland :P


Hare bra// Swampeen


Litet kul klipp xD haha..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: