Hem till midgård, Sömnlös i Seattle & 12-slaget

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg till denna dag innan det blir nytt år och allting :P Det man har gjort är att man har tvättat 2 maskiner, hjälpt till med pajerna :P Sen har man bara försökt att fördriva tiden för att den ska gå fortare med bland annat kollat på hem till midgård :P Haha. Var väl inte så mycket att se men tiden gick lite fortare iaf ;P Vet inte vad jag ska göra härnäst, hade tydligen missat Grevinnan och betjänten men i för sig det är alltid samma saker som händer ändå :P Haha, men det är alltid roligt varje gång eftersom det bara är en gång om året.

Just nu så tittar man på någon film på ettan som heter Sömnlös i Seattle, har inte sett den förut :P Men har inte kollat ifrån början men skit samma tittar inte så speciellt mycket ändå eftersom jag tittar mest på datorn :P
Men ska väl försöka få tiden att gå till 12-slaget så man får gå och lägga sig sen och söva ;p Man vill ju inte missa alla raketerna fast det är ett väldans oväsen egentligen xD haha. Tänk att folk skjuter upp flera 1000 i luften varje år. Tror inte dom tänker på vad det egentligen kostar att skjuta upp alla raketerna i luften. Men i för sig det är bara nyår en gång om året precis som grevinnan och betjänten. Då tror jag nog inte att dom tänker så mycket på att det kostar.

Gott nytt år alla läsare :)

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: