Julafton, Kalle Anka & God Jul

Idag är det Julafton och då innebär det att man ska öppna paket och käka en massa mat xD haha, man fick ett paket imorse och då var det mobiltelefonen som jag skrev om igår ;D Så nu ligger den och laddar den ska ladda i 2h 30 minuter, men tror nog att jag har den lite längre för att vara på säkra sidan :P Återkommer nog sen när man har öppnat alla paketen ;D
Denna dag kommer att bestå av att man först ska sätta in Potatisgratängen i ugnen kvart i 11 , de måste jag komma ihåg :P Sen så ska man duscha och göra sig fräsch när man ska till grannen och käka julmat kl 2 :P Vet inte om vi ska öppna paketen efter maten eller före, man vill ju hinna se kalle anka ;D haha. Sen efter allting så blire nog att man tar sig en tupplur xD haha, de gör nog alla när de har käkat mängder av mat xD men jag tänker inte käka så jag blir "sprängmätt" de får inte få frågan alltså. För julmat är inte så jävla gött :P Haha.

Just nu så gör man inte så speciellt mycket, slappar :) Får väl passa på när man kan som man brukar säga xD .
Kom en del sms imorse som det stog God Jul på :P
Önskar alla läsare en riktigt God Jul och Gött Nytt år :P haha..


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: