Lördag, Inget Tålamod & 5 dagar kvar

Idag är det Lördag och det är svinkallt ute det är runt -15 grader ute men igår var det -19 grader de kan man kalla kallt de. Har inte gjort så mycket mest tagit det lugnt. Fick en idé idag om att jag skulle skaffa Voddler för er som inte vet vad det är för någonting för att förenkla förklaringen så är det samma som Spotify fast det är filmer ist för musik :P Så skulle man registrera sig på sidan och när man gjort det så fick man ett mail tillbaka om att man skulle ha tålamod till att vänta tills man fick en invite. Men som sagt jag har inget tålamod till att vänta på någonting alls, så fick man veta att man skulle få vänta typ 6 veckor för att få en invite. Alltså då blir man ju sur bara för att man ska behöva vänta så länge. Usch, då gåre ju fan fortare att skaffa bredbandsbolaget som har det där så man går Voddler. Får jag den inte tidigare än 6 veckor då skiter jag fan i och ha de där, det är inte meningen att man ska behöva vänta så länge, de är ju en evighet .
Igår så kollade man på nya Wallander filmen Skytten och den var bra :P Kan iaf rekommendera er att titta på den.

Just nu så gör man inte så mycket, tittar lite smått på tv. Försöker komma på någonting att göra, men de finns typ ingenting att göra heller. Börjar även tröttna återigen på min bloggdesign, att de ska vara så svårt att hitta en som man verkligen kommer bli nöjd med. Synd att man är så dålig på att skapa egna designer.
Får väl försöka hitta nå program som man kan göra egna i som INTE kostar pengar, om man gör några som man verkligen är nöjd med så kanske man kan dela med sig till andra :P Så kanske man kan tjäna pengar på de ;P haha, de är ju aldrig fel.

Så är det inte så långt till Julafton heller, de är 5 dagar kvar :P Haha, så tycker man även att försäkringskassan ska vara snäll att ge mina pengar innan jul men det kommer väl inte att hända. Då kommer dom nog den 27:e eller den 28:e :P Haha, kommer dom inte då blir jag sur.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: