Lördag, Rush Of Fear & Grymt Roligt

Idag är det Lördag och helg, dagen har inte bestått av så mycket var och hyrde en film igår som jag var iväg och lämnade tillbaka idag. Filmen jag hyrde hette Rush Of Fear, den var rätt bra faktiskt. Kan iaf rekommendera den. Sen när man hade gjort de så kollade man på de 2 sista avsnitten på sista skivan av CSI :p Har beställt den 6:e säsongen också, så den kommer på måndag :) Då blir de att nörda massor ;D haha.
Har ju några avsnitt av Criminal Minds kvar också ;P När man kollat klart på dom så har jag inte 2:a säsongen. För att de sista avsnittet som är på den första säsongen är den första delen och den andra delen är på den 2:a säsongen. Om ni fattar vad jag menar xD haha.

Tittade på ett grymt roligt klipp på en kompis blogg ifrån youtube, de var verkligen ett roligt klipp. De var nämnligen en farfar som blev väldigt upprörd över att missa travet på tv, han använder nog alla svordomar som finns. HAHA.. Tyckte de var skit kul när jag såg de :p Lägger in länken. De är hans barnbarn som har filmat.
http://www.youtube.com/watch?v=Kr_O6gDujL8 .
Skrattar ihjäl mig varje gång jag ser de :P hahaha.. De är 174 255st som har tittat på klippet.


Just nu så har man precis fått tillbaka den bloggdesign jag hade. Höll på att krångla och skulle byta till en annan och då tyckte jag den som jag bytte till var ful, kunde inte logga in på den sidan som jag hade innan jag började krångla. Men nu har jag iaf fått tillbaka den som jag vill ha iaf :)
Ska väl inte göra så mycket resten av kvällen, blir att ta de lugnt.

Hare bra// Swampeen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: