Måndag, 3 dagar & CSN

Idag är det Måndag och som vanligt då så har man varit på praktiken :P De var rätt så mycket folk men det var nog bra att vi var många som kunde hjälpa till osv. Så kom man på den smarta lr smarta vet jag väl inte men jag tog stavarna och gick med ner till praktiken i 15 grader kallt, mysigt lr inte xD Hahaha. men man fick ju lite motion fast det fick man ju på praktiken också.
När man gick hem så hämtade man mat med syster på hamburge hill xD usch så onyttigt.

Så är det även 3 dagar kvar till Julafton, kanske inte riktigt för att man längtar men ändå så är det lite spännande att veta vad man får :P Får väl hoppas på att man får någonting som man blir nöjd med. Men vi ska ju in på mellandagsrean och trängas med folk så får väl hoppas att man hittar någonting :P Om jag har fått mina pengar då så blir det nog en ny mobil :) Men får se om det blir så, kanske sparar pengarna ist.

Det kom ett brev ifrån CSN idag, de var angående studielån. Så får väl se om man tar något sånt eller inte.

Just nu så gör jag inte så mycket, ska snart söva eftersom man ska upp tidigt imorgon. Men till skillnad från andra så har man inte jullov. Skulle sitta fint med jullov nu faktiskt :P Haha.
Så har man även fått Erik Grönwalls album, de var rätt okej faktiskt :P De fanns många låtar som var bra. Men de var tydligen någon samling från de han har sjungit i idol, men har då som sagt inte följt de hela från början :P haha.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: