Missförstånd & Mellandagsrea

Då har man varit hos grannen och käkat julmat, blev väldigt mätt bara på första portionen. Så gav mig att äta efter de, sen blev man så vare efterrätt också så då blev det en torr lussebulle xD haha. Inte för att vara elak lr så men den var faktiskt torr den som jag tog. Sen uppstod det ett missförstånd det var så att min syster trodde att lingongrädden var glass. Vi vart lite fundersam efter när hon tog & hällde på så mycket, då sa vi att de var lingongrädde. Vi frågade om hon tyckte om det, om bara ja det gör jag. Tror nog att hon inte vågade säga att hon hade tagit fel. När hon hade tagit klart så frågade jag henne när hon satte sig ve bordet igen om hon trodde det var glass, hon sa: ja. Då sa jag nej de var svårt att se om det var det, och att ingen innan hon hade hällt på. Tror hon blev besviken över att hon tagit fel. Så hon fick ge det till mamma ist. Men hon gick och tog en lussebulle ist, så blev allting bra.

Efter att man hade varit där då och käkat så blev det att bära hem det som vi hade haft med oss, mat & grejs. Så blev det att öppna julklapparna. Det som jag fick var ett knivset, en sladdlös vattenkokare, 2 böcker var av en var en bok som bert karlsson hade skrivit någon fräckis bok vare iaf och den andra var en som hette Sju sorters kakor, underlägg, trisslotter, choklad, pengar och ny mobil då som ni redan vet :P Men de "riktiga" julklapparna kommer när vi ska på mellandagsrea den 28:e. Fast då blire mest kläder då, och annat kanske jag vet inte.
De är iaf inte så långt kvar dit, men det som är inte så speciellt roligt är att man kommer få trängas med massor av folk. Sen att det ska ta sån lång tid överallt också, då tappar man lusten också med att kunna försöka hitta någonting. Trängsel bland folk är icke kul.

Just nu så tittar man på Den tredje vågen, en rätt gammal film men den är bra :P Finns inte så mycket att göra, funderar på att testa det nya wii spelet som syster fick :P Eller om man gör det imorgon ist får se ;P
Ska fortsätta på filmen nu.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: