Onsdag, Lång ledighet & Nyårsafton

Idag är det Onsdag och det man har gjort är att man har varit på praktiken som vanligt :P Haha. De var inte så mycket folk, så det blev små saker man fick göra som typ sopa golvet osv. Sen fick jag göra en dekoration att ta hem :) Kommer kort på den senare.. För övrigt idag så har man väl inte gjort så mycket.
Så blir det lång ledighet framöver :) börjar inte praktiken förens på måndag den 4:e januari ;p hihi. Alltid gött,
kommer inte vara där så speciellt länge till för att man ska börja plugga, de vet ni redan :P

Imorgon hoppas jag att min beställning från cdon kommer :) och inte nog med det utan det är nyårsafton också och det innebär då att det blir nytt år och många nya möjligheter hoppas det blir bra saker då :P

Vill säga Grattis till min kusin Kristoffer som fyller 28 år idag, hoppas du får en bra dag :)

Just nu så tittar man på Eldsjälsgala med miljonbingo :P Får hoppas man vinner någonting när man spelat klart :P
Ska börja spela nu så höres väl senare eller så blir det imorgon :P

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: