Söndag, Bytt Design & Bio

Idag är det Söndag och den är seg som vanligt, men det kan ju också bero på att det finns brist på idéer att göra någonting. Men jag ska iaf iväg och köpa frimärke sen för att kunna posta iväg pappret till f-kassan.
Som ni ser så har jag bytt design och jag är rätt så nöjd med den faktiskt, men får väl se vad länge denna kommer att vara :P Brukar vara velig med att det ska vara bra och att den ska vara kvar länge :P Haha.
För övrigt så vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att köpa frimärke..

Imorgon ska man iaf på Bio med Rebecca :) Ska bli spännade att få se Luftslottet Som Sprängdes :) hehe.

Hare bra// Swampeen

Rebecca

WIi.. kul med Bio :D

PUBLICERAT DEN 2009-12-13 KLOCKAN 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: