Söndag & Fjärde Advent

Idag är det Söndag och det är fjärde advent :P Känns inte som det men ändå, haha. För övrigt idag så ska man iväg och köpa skosnören haha, och sen ett medel som gör att håret inte slits lika mycket när man ska platta de :P Inte riktigt för att jag behöver göra det, men jag har självlockigt hår och de är inge kul :P Fast har ju vant mig med de. Sen vet jag inte riktigt vad resten av dagen kommer bestå av, måste nog sätta igång en tvättmaskin fast vet inte om det finns plats får väl se. Men det finns flera dagar att tvätta på, fast då blire destomer ist.

Om det finns någon som känner sig manad med att ta sig itu med min bloggdesign så är den välkommen att göra de eller om ni vet någon sida som är bra :P

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: