Söndag & Om en pojke,

Idag är det Söndag och det har inte hänt så mycket, har tagit det lugnt mest :P Som det brukar bli på söndagar eftersom dom är tråkiga och sega. För det finns inte så mycket att göra när snön bara vräcker ner, de kommer väl att vara hur mycket snö som helst imorgon bara för det.
Det som kvällen kommer att bestå av är att man kommer sitta bänkad framför tvn eller någon film, så man får tiden att gå lite fortare ;P Ni kanske har något tips?? Gärna någon som jag har xD eller hur ska ni veta vilka filmer som jag har. Men någon som jag slipper gå ända till affären för att hyra vore bra :P Men som det brukar bli så får de väl bli någon som man redan har ;D har faktiskt en film i hyllan som jag inte har sett och det är Om en pojke, den har jag inte sett. Kanske kan bli den.

Just nu kollar jag på tv, ska väl fortsätta att göra det :P

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: