Tisdag, Massa Godis & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och som vanligt så har man varit på praktiken :P Så har man suttit och sprättat upp tidningar, för det går åt ganska många :P När man slutade så fick man en stor rödkruka med en massa godis xD haha, de var Noblesse Choklad, Mint Wafers, Tomteskum, Gött & Blandat, M&M Godis, 4 st Kexchoklad, Chokladdoppade Ahlgrens Bilar och en porslinstomte :P Det var en hel del godis :P Gav bort 2 kexchoklad till syster & bror, hehe. Får väl vara lite schysst ;D För övrigt idag så har man väl inte gjort så mycket, har lyssnat lite på musik å så:P Sen så har man tittat lite på Riverside, denna gång var det spännande avsnitt, så ser framemot vad som kommer hända imorgon :P

Ikväll är det Andra Avenyn och det får man inte glömma :) Ska bli enormt spännande att se detta avsnitt, som sagt det är nästan lika spännande varje gång man kollar ;P

Imorgon är man ledig ifrån praktiken och även över julhelgen & nyår tror jag också :P Sen vet jag inte riktigt om det blir nå mer praktik för min del eftersom jag ska börja plugga :P Så är det uppesittarkväll på bingolotto ;D och man ska sitta och spela ;P Får hoppas man vinner någonting, de vore ju tråkigt annars.

Får se vad resten av dagen kommer att bestå av :P

Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: