Tisdag, Praktik, Antagen & Andra Avenyn

Idag är det Tisdag och som vanligt har man haft praktik och var rätt lugnt :p Fick göra i ordning snittblommorna, sopa, plantera & lite annat :p Det är ungefär de som jag fick göra. Sen när man hade slutat så gick man in på ica för att köpa bacon som man blev tillsagd att göra. När man kom hem så tog man in posten, sen blev man med Sofia till arbetsförmedlingen. Efter de så gick man till Pekås för att handla hårfärg :P Så har färgat utväxten, och de blev guldbrun :) Vart rätt okej faktiskt. Så nu slipper man se ut som fan själv i håret..

Sen så vet ni som har läst min blogg att jag har sökt till Universitetet i Örebro, dock vare några kurser man alltid någonting när det inte finns så mycket annat att göra om dagarna :P Fick beskedet idag och man hade blivit antagen :) Gissa om jag blev glad lr. Blev helt överlycklig :D Så det blir att börja skolan i Januari :p

Ikväll blir det att titta på Andra Avenyn :) Ska bli väldigt spännande att titta på avsnittet som är idag. Måste även titta på Riverside som jag helt har glömt bort att göra. Ska väl göra det :P

Just nu så tittar man på CSI, vilket inte är helt ovanligt att jag gör de.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: