Tisdag, Väldigt kallt & The Mechanik

Idag är det Tisdag och man har varit på praktiken efter lite ledighet :P hehe, skadar då som sagt inte att ha det. De man har fått gjort är att man har fått tagit hand om snittblommor, städa i växthuset och kasta saker osv :P Sen så slapp man gå hem, fick skjuts hem ;P haha. De var väldigt kallt både imorse och när man skulle hem ifrån praktiken imorse var det -22 grader, snacka om kallt. Nu är det lika kallt om inte kallare, inge skoj när det är över 20 grader kallt. Det är lagom ve 4-5 grader det är lagom temperatur ;P Men vet inte riktigt vad ni tycker men jag tycker iaf så.
För övrigt så har man inte gjort så mycket, käkade iaf när jag kom hem ifrån praktiken och så blev det att spela en sväng super mario ;P haha, sen så blev det att titta på tv. Så gick jag och syster till Ica och hyrde en film och de blev The Mechanik.

Just nu så tittar jag på filmen som jag hyrde ;p den är snart slut. Tycker dock att det är väldigt mycket blod i filmen, men det brukar väl vara så på nästan alla action filmer som finns ;P Men den är rätt bra ändå.
Orkar inte skriva om vad den handlar om ;P ni får söka på den själva på google lr nå;D haha. För er som inte har sett den.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: