Torsdag, Besvikelse & Årets sista blogginlägg

Idag är det Torsdag och de är även nyårafton :p tänkte att jag skulle skriva nu för att det lär väl inte fungera nånting sen ändå när systemet blir överbelastat. Men iaf denna dag vet jag inte riktigt vad det blir men ska iaf käka paj ikväll nu på dagen vet jag inte. Så vare en besvikelse också idag för att jag trodde att min beställning skulle komma från cdon idag, men så kommer inte posten. Tänkte att eftersom det inte är röddag så ska det väl komma ändå när tidningen gör det. Men nej de skulle de inte göra naturligtvis. Så får väl vänta tills på måndag när jag inte vill det. De jag har beställt är nämnligen säsong 7 av CSI, jag som ville kolla.

Det är även årets sista blogginlägg innan det blir 2010 ;P Då blir det att börja om på ny kula med skrivandet. Och det där med nyårslöften det ska jag inte ha några för det håller jag ändå aldrig. Haha.

Ni som kommer skicka sms får väl göra det nu i såfall eller ikväll för det lär inte komma fram några vid 12slaget.

Ska väl försöka komma på nånting att göra, nu när inte CSIboxen inte har kommit. blää


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: