Torsdag, Fått brev & Körkortsteori



Idag är det Torsdag och så har man inte bloggat på några dagar och anledningen är att jag inte har velat. De som jag har gjort de dagarna jag inte har skrivit så har man varit på praktiken som alla andra dagar. Bland annat så har man fått slå in 40st julstjärnor som var en beställning, säkert en 20st amarylis dekorationer, slagit in blommor, slagit in paket och massa annat. Igår fick man bara sitta i 5 minuter sen var det bara full fart eftersom det är mycket folk nu då blir det mycket att göra :P
Denna dag har iaf bestått av att man har varit på praktiken och sen gick man hem och käkade mat :P Haha, var rätt så hungrig. Sen dess har man inte gjort så mycket, spelat lite betapet. hehe.

Har fått brev från Örebros Universitet då som jag har sökt till som ni vet :P Ni som har läst mina tidigare inlägg.
De 2 IT kurserna som jag har sökt börjar vecka 3, Projektledarutbildningen börjar vecka 13 och Psykologikursen börjar den 18:e Januari. Men ska på en välkomstdag den 13:e Januari :P Då ska man få bli registrering osv.
Ska bli intressant ;P Fast det som inte är så kul är väl att man måste vara där halv 11 och så är man bara där ett tag, jobbigt att gå upp tidigt på mörran. Fast kurserna är på distans :P

Ska nog göra lite på mitt körkortsprogram som jag har på datorn :P
Måste ju läsa lite körkortsteori så jag inte glömmer bort det.

Vill ha dig tillbaka <3


Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: